Tommy - Dućan na dlanu!

Korisnička podrška

Trebaš pomoć? Na pravom si mjestu, pitaj.

Zadovoljan kupac temeljni je cilj našeg poslovanja i baš zato interakcija s Vama za nas je od iznimne važnosti. Sva Vaša pitanja i zahtjevi pomažu nam da iz dana u dan budemo bolji i usklađeni s Vašim željma i potrebama.

1. Koje je radno vrijeme prodavaonica?

Radno vrijeme Tommy prodavaonica možete pronaći ovdje.

2. Kako se vrši zamjena proizvoda i koji je rok zamjene?

Zamjenu proizvoda moguće je vršiti isključivo u Tommy prodavaonici u kojoj je kupljen proizvod kojeg želite mijenjati uz obvezno predočenje računa. Zamjena proizvoda se može vršiti unutar 30 dana od dana kupnje proizvoda.

3. Koliki je iznos dostave?

Iznos dostave proizvoda na adresu je 19,99 kn, a minimalna vrijednost naručenih artikala mora iznositi 100 kn. Ukoliko je iznos Vaše pošiljke veći od 400,00 kn, utoliko ostvarujete pravo na besplatnu dostavu.

4. Koji su načini plaćanja?

Mogući načini plaćanja pronađite ovdje.

5. Što mogu učiniti ako u mojoj narudžbi nedostaje određeni proizvod ili mi je isporučen s istekom roka trajanja ili oštećenjem?

Naručenu robu provjeravamo prije pakiranja kako do Vas ne bi došla pokvarena ili oštećena. Robu pomno slažemo te odabiremo samo svježe namirnice. Molimo da prilikom preuzimanja odmah provjerite pošiljku i prijavite eventualna oštećenja. Ukoliko se dogodi da neki proizvod nije isporučen, utoliko nas možete kontaktirati putem e-maila: potrosacki-servis@tommy.hr ili tommyspiza@tommy.hr ili na besplatni potrošački telefon 0800 0203. Molimo da navedete broj narudžbe i broj računa te opišite na što se prigovor odnosi.

6. Nudite li mogućnost povrata novca ako nisam zadovoljan/na kupljenim proizvodom?

Ako Vam kupljeni proizvod iz bilo kojeg razloga ne odgovara, ostvarujete pravo na povrat novca ili zamjenu proizvoda. Povrat novca ili zamjena se može vršiti unutar 30 dana od dana kupnje, uz predočenje računa.

7. Kako mogu izvršiti online kupnju i na kojim lokacijama se vrši dostava? Kako i gdje mogu ostvariti uslugu Naruči & pokupi?

Online kupnja može se obaviti preko naše Tommy aplikacije koju možete preuzeti na sljedećem linku: https://spiza.tommy.hr/ ili preko našeg web shopa. Dostavu trenutno vršimo na području Dubrovnika, Splita, Šibenika i Zadra Usluga Naruči & pokupi je trenutno dostupna na 20 lokacija. Marljivo radimo na tome da ova usluga dođe i u tvoje susjedstvo. Popis prodavaonica u kojima je trenutno dostupna usluga možete pronaći na linku.

8. Kako mogu dobiti Tommy karticu vjernosti i koji je princip sakupljanja bodova?

Trenutno nemamo mogućnost izdavanja kartice vjernosti ali marljivo radimo na tome kako bismo našim vjernim kupcima pružili mogućnost ostvarivanja pogodnosti. 

9. Je li moguće povrat ambalaže izvršiti u bilo kojoj Tommy prodavaonici?

Popis Tommy prodavaonica u kojima možete izvršiti otkup i povrat ambalaže možete pronaći na linku.

10. Koji je rok potrošnje iznosa na Tommy potrošačkoj kartici koji sam osvojio/la u nagradnoj igri?

Iznos koji ste osvojili u nagradnoj igri na Tommy potrošačkoj kartici možete potrošiti u roku od 3 mjeseca, jednokratno ili periodično u bilo kojoj Tommy prodavaonici. Za sva dodatna pitanja i nejasnoće, obratite nam se putem e-maila: potrosacki-servis@tommy.hr, tommy-spiza@tommy.hr ili na besplatni info telefon 0800 0203.


Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili tvoje korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potraži u našoj politici kolačića.

Prilagodi postavke