Tommy - Dućan na dlanu!

Otvaranje prodavaonica

Otvaranje renoviranog hipermarketa Tommy

30. 03. 2022.

Renovirani hipermarket Tommy otvara svoja vrata!

U četvrtak, 31. 3. 2022., u 8:00 h, svoja vrata otvara naš renovirani hipermarket u Splitu, na adresi Žnjanska ulica 4.

Tommy hipermarket obnovljen je i osvježen, a prodajni prostor je opremljen po suvremenim standardima kako bi potrošačima koji godinama prepoznaju kvalitetu i konkurentnost naše ponude, omogućili još bolji doživljaj kupovine.

Ukupna korisna površina ovog hipermarketa iznosi gotovo 2.000 m2.

Pored obnovljenog interijera, ova prodavaonica nudi još kvalitetniju i bogatiju asortimansku ponudu kao i posebne cjenovne akcije, te niz drugih pogodnosti za potrošače. Ponudu hipermarketa karakterizira širina asortimana prehrambenih i neprehrambenih proizvoda, a posebno ističemo gastro odjel, mesnicu, ribarnicu, odjel voća i povrća sa dnevno svježim proizvodima koji postaju prepoznatljivi dio naše ponude, uz dominantnu zastupljenost domaćih hrvatskih proizvođača.

Otvaranje Žnjan

U hipermarketu je moderniziran i ubrzan proces prihvata ambalaže jer je instaliran sustav za prihvat najnovije generacije, čime Tommy pokazuje stratešku orijentaciju ka održivom razvoju i očuvanju okoliša, te primjeni novih tehnoloških rješenja.

Naši kupci imat će i dostupan kutak sa uvijek svježim proizvodima za van, koji obuhvaća kavu, sokove, svježa peciva i salate.

S ciljem osiguranja bolje funkcionalnosti prodajnog prostora, u hipermarketu su instalirane i brze-samoposlužne blagajne.

Za sve naše kupce pripremili smo i odlične akcije te, kao dodatnu pogodnost povodom otvaranja, prvih 7 dana, svaku kupovinu u vrijednosti iznad 100,00 kn, nagrađujemo popustom pri prvoj sljedećoj kupovini.

Di ćeš bolje!

Radno vrijeme prodavaonice

  • ponedjeljak - nedjelja
    07:00 - 21:00 h

Još jednom smo pokazali da, pored ekspanzije prodajne mreže i otvaranja novih poslovnica, kontinuirano ulažemo i u modernizaciju prodajne mreže i primjenu novih tehnologija u maloprodaji, kako bi naši prodajni prostori bili što ugodniji i funkcionalniji, kako kupcima, tako i našim zaposlenicima.