Tommy - Dućan na dlanu!

Tommy - Dućan na dlanu!

Općenito

Tommy - partner Sajma GAST

15. 03. 2022.

Tommy grupa, najveći poslovni sustav u Dalmaciji i jedan od najznačajnih u Hrvatskoj, partner je 26. međunarodnog sajma GAST koji se održava u Splitu od 16. do 19. ožujka 2022.
Tommy grupa je značajan gospodarski čimbenik i radi obujma poslovanja te prihoda koje generiraju tvrtke, ali i radi kontinuiranog ulaganja u razvoj poslovanja i tehnologiju, kao i radi činjenice da sustav zapošljava preko 5.000 radnika.


Na sajmu će se kao izlagači predstaviti tvrtke koje su dio Tommy grupe; Tommy d.o.o., Bobis d.o.o. i Petason d.o.o. kroz prezentaciju svojih trgovačkih i proizvodnih asortimana.

Tommy - Sajam GAST

Tommy je u najvećoj mjeri prepoznatljiv kao maloprodajni brand, ali unutar poslovnih aktivnosti značajan udio čini i veleprodajno poslovanje koje se posebno razvija od 2018. godine.


Poslovna suradnja koju Tommy veleprodaja nudi svojim partnerima uglavnom je usmjerena na kupce u djelatnosti hotelijerstva, ugostiteljstva i nautičkog turizma (opskrba plovila); ponuda je u cijelosti prilagođena svim kategorijama veleprodajnih kupaca uz kontinuiranu dostupnost, pouzdanu kvalitetu i konkurentne prodajne uvjete.


Tommy veleprodaja koordinira i veleprodajno poslovanje tvrtki Bobis i Petason koji su prepoznatljivi brandovi; Bobis u segmentu pekarsko-slastičarske djelatnosti, a Petason u proizvodnji i distribuciji svježega mesa i mesnih prerađevina, te se može reći da su i oni tržišni lideri u svom segment poslovanja.
I Bobis i Petason su posljednjih nekoliko godina investirali velika financijska sredstva u suvremene tehnologije proizvodnje i distribucije, povećani su proizvodni kapaciteti i stvoreni uvjeti za daljnje unapređenje poslovanja u pogledu kvalitete proizvoda, širine asortimana i funkcionalnosti procesa.

Tommy - maloprodajni tržišni lider u Dalmaciji

Tommy grupa se pojavljuje kao relevantan partner svim kupcima u turističkoj i hotelijersko-ugostiteljskoj djelatnosti, jer povezuje proizvodnju i distribuciju u jedan sustav sa cjelinom ponude i snagom prodajnog kanala.