Općenito
Zaroni u ljeto uz Tommy
12. 07. 2021.
Tommy grupa, jedan od vodećih hrvatskih poslovnih sustava, najavljuje ljetnu komunikacijsku kampanju pod nazivom „Zaroni u ljeto uz Tommy“.
Kampanju je osmislila jedna od vodećih hrvatskih reklamnih agencija Imago Ogilvy s ciljem da istakne ljetne akcije i pogodnosti koje je Tommy pripremio svojim kupcima.
Akcije su povezane s ljetnim aktivnostima plivanjem, kupanjem, ronjenjem, skakanjem i sunčanjem.
Uz Tommy akcijske ponude ljetni gušti su svima na dohvat ruke!
U sklopu ljetne komunikacijske kampanje, osmišljena je i posebna kampanja „Everyone has their Tommy and Tommy has something for everyone„ namijenjena turistima na odmoru u Hrvatsku s ciljem podizanja svjesnosti o brandu Tommy.
Kampanja dodatno približava Tommy stranim kupcima komunicirajući poveznicu da u skoro svakoj državi na svijetu postoji verzija imena Tommy: Tom, Tomislav, Tomaž, Tomas, Tomashinko…i apsolutno svatko, bez obzira iz koje države dolazi, poznaje barem jednu osobu koja se tako zove.
Zato u svojoj kampanji Tommy trgovine svakom turistu poručuju: "Svatko ima nekog Tomija, a Tommy ima nešto za svakoga.