Tommy - Dućan na dlanu!

Općenito

Zaroni u ljeto uz Tommy

12. 07. 2021.

Tommy grupa, jedan od vodećih hrvatskih poslovnih sustava, najavljuje ljetnu komunikacijsku kampanju pod nazivom „Zaroni u ljeto uz Tommy“.

 

Kampanju je osmislila jedna od vodećih hrvatskih reklamnih agencija Imago Ogilvy s ciljem da istakne ljetne akcije i pogodnosti koje je Tommy pripremio svojim kupcima.

Akcije su povezane s ljetnim aktivnostima plivanjem, kupanjem, ronjenjem, skakanjem i sunčanjem. 

Uz Tommy akcijske ponude ljetni gušti su svima na dohvat ruke! 

U sklopu ljetne komunikacijske kampanje, osmišljena je i posebna kampanja „Everyone has their Tommy and Tommy has something for everyone„ namijenjena turistima na odmoru u Hrvatsku s ciljem podizanja svjesnosti o brandu Tommy.

Kampanja dodatno približava Tommy stranim kupcima komunicirajući poveznicu da u skoro svakoj državi na svijetu postoji verzija imena Tommy: Tom, Tomislav, Tomaž, Tomas, Tomashinko…i apsolutno svatko, bez obzira iz koje države dolazi, poznaje barem jednu osobu koja se tako zove. 

Zato u svojoj kampanji Tommy trgovine svakom turistu poručuju: "Svatko ima nekog Tomija, a Tommy ima nešto za svakoga. 

Summer campaign