Tommy - Dućan na dlanu!

Korisnička podrška

Trebaš pomoć? Na pravom si mjestu, pitaj.

Zadovoljan kupac temeljni je cilj našeg poslovanja i baš zato interakcija s vama za nas je od iznimne važnosti. Sva vaša pitanja i zahtjevi pomažu nam da iz dana u dan budemo bolji i usklađeni s vašim željma i potrebama

Radno vrijeme Tommy prodavaonica možete pronaći OVDJE.

Zamjenu proizvoda moguće je vršiti isključivo u Tommy prodavaonici u kojoj je kupljen proizvod kojeg želite mijenjati uz obvezno predočenje računa.

Zamjena proizvoda se može vršiti unutar 30 dana? od dana kupnje proizvoda.

Promotivni iznos dostave proizvoda na adresu je 19,99 kn, a minimalna vrijednost naručenih artikala mora iznositi 100 kn.

Ukoliko je iznos Vaše pošiljke veći od 400,00 kn, utoliko ostvarujete pravo na besplatnu dostavu.

Moguće načini plaćanja pronađite OVDJE.

Naručenu robu provjeravamo prije pakiranja kako do Vas ne bi došla pokvarena ili oštećena. Robu pomno slažemo te odabiremo samo svježe namirnice. Molimo da prilikom preuzimanja odmah provjerite pošiljku i prijavite eventualna oštećenja. Ukoliko se dogodi da neki proizvod nije isporučen, utoliko nas možete kontaktirati putem e-maila: potrosacki-servis@tommy.hr ili na besplatni potrošački telefon 0800 0203. Molimo da navedete broj narudžbe i broj računa te opišite na što se prigovor odnosi.

Ako Vam kupljeni proizvod iz bilo kojeg razloga ne odgovara, ostvarujete pravo na povrat novca ili zamjenu proizvoda. Povrat novca ili zamjena se može vršiti unutar 30 dana od dana kupnje, uz predočenje računa.

Online kupnja može se obaviti preko naše Tommy aplikacije koju možete preuzeti na sljedećem linku: https://www.tommy.hr/mobilna-aplikacija ili preko našeg web shopa.

Područja na kojima dostavljamo su: Dubrovnik, Split i okolica (od Omiša do Trogira), Šibenik, Zadar, Rijeka i Zagreb. Usluga Naruči & pokupi je trenutno dostupna na preko 20 lokacija.

Marljivo radimo na tome da ova usluga dođe i u tvoje susjedstvo.

Popis prodavaonica u kojima je trenutno dostupna usluga možete pronaći OVDJE.

Tommy karticu vjernosti možete zatražiti putem tiskane pristupnice, putem aplikacije ili preko direktnog linka Prijavi se i kartica će biti poslana na adresu ostavljenu u kontakt formi. Popunjavanjem tiskane ili online pristupnice šaljete zahtjev za izdavanjem kartice. Tiskane pristupnice možete pronaći u bilo kojoj Tommy prodavaonici. Princip prikupljanja bodova je vrlo jednostavan. Svaka kupnja iznad 10 kn donosi 1 bod. Kad na kartici imate 100 bodova, možete ih iskoristiti za 10 kn popusta. Postoje proizvodi na koje se bodovi i popusti ne odnose, a to su: cigarete, tiskovine, bonovi, ambalaža u otkupu i usluge.

Popis Tommy prodavaonica u kojima možete izvršiti otkup i povrat ambalaže možete pronaći OVDJE.

Iznos koji ste osvojili u nagradnoj igri na Tommy potrošačkoj kartici možete potrošiti u roku od 3 mjeseca, jednokratno ili periodično u bilo kojoj Tommy prodavaonici. Za sva dodatna pitanja i nejasnoće, obratite nam se putem e-maila: potrosacki-servis@tommy.hr ili na besplatni info telefon 0800 0203.

Kontaktiraj nas

Za prijedloge, pritužbe i pohvale, uvijek nam se možeš obratiti putem: 

Besplatnog telefona: 0800 02 03

E-mailpotrosacki-servis@tommy.hr

Specijalizirani upiti

1. Online dućan

E-mail: web-trgovina@tommy.hr

2. Program nagrađivanja vjernosti

E-mail: kartica@tommy.hr

3. Ostalo

E-mail: upiti@tommy.hr