Tommy - Dućan na dlanu!

Korisnička podrška

Trebaš pomoć? Na pravom si mjestu, pitaj.

Zadovoljan kupac temeljni je cilj našeg poslovanja i baš zato interakcija s vama za nas je od iznimne važnosti. Sva vaša pitanja i zahtjevi pomažu nam da iz dana u dan budemo bolji i usklađeni s vašim željma i potrebama

1. Koje je radno vrijeme prodavaonica?

2. Kako se vrši zamjena proizvoda i koji je rok zamjene?

3. Koliki je iznos dostave?

4. Koji su načini plaćanja?

5. Što mogu učiniti ako u mojoj narudžbi nedostaje određeni proizvod ili mi je isporučen s istekom roka trajanja ili oštećenjem?

6. Nudite li mogućnost povrata novca ako nisam zadovoljan/na kupljenim proizvodom?

7. Kako mogu izvršiti online kupnju i na kojim lokacijama se vrši dostava? Kako i gdje mogu ostvariti uslugu Naruči & pokupi?

8. Kako mogu dobiti Tommy karticu vjernosti i koji je princip sakupljanja bodova?

9. Je li moguće povrat ambalaže izvršiti u bilo kojoj Tommy prodavaonici?

10. Koji je rok potrošnje iznosa na Tommy potrošačkoj kartici koji sam osvojio/la u nagradnoj igri?

Kontaktiraj nas

Načini podnošenja pisanih prigovora:

Za prijedloge, pohvale i upite uvijek nam se možeš obratiti putem:

Besplatnog telefona: 0800 02 03

 

 

Specijalizirani upiti

1. Online dućan

E-mail: web-trgovina@tommy.hr

2. Program nagrađivanja vjernosti

E-mail: kartica@tommy.hr

3. Ostalo

E-mail: upiti@tommy.hr


Tečaj€/kn:7,53450