Općenito
Društveno odgovorno poslovanje
Tommy dobitnik posebnog priznanja Zlatna kuna
03. 10. 2025.
Priznanje Zlatna kuna u kategoriji najuspješnijeg velikog trgovačkog društva
Na svečanoj sjednici Županijske komore Split dodijeljena su tradicionalna priznanja Hrvatske gospodarske komore – plakete Zlatna kuna najuspješnijim trgovačkim društvima u 2024. godini, u kategorijama velikih, srednjih i malih trgovačkih društava, uz dodjelu i posebnih priznanja.
Zlatna kuna predstavlja priznanje za izvrsnost u poslovanju te se dodjeljuje tvrtkama koje ostvaruju značajne financijske rezultate, kontinuirani rast, uspjehe u izvozu, inovacije, nova zapošljavanja te održivo poslovanje.
Posebno priznanje za izuzetne zasluge i doprinos razvoju hrvatskoga gospodarstva dobila je upravo tvrtka Tommy. Ovo priznanje potvrđuje da snažan regionalni identitet, strateška ulaganja i inovativnost mogu biti recept za dugoročan uspjeh.
U 2024. godini Tommy je ostvario čak 6,654 milijuna eura prihoda, bilježeći kontinuirani rast pozicionirao se kao 20. najveća tvrtka u zemlji po ukupnim prihodima, dok se prema kriteriju uspješnosti poslovanja nalazi na 13. mjestu u Hrvatskoj.
Nagradu je u ime Tommyja preuzeo član Uprave Slavko Ledić, a priznanje mu je uručio Joze Tomaš, predsjednik HGK – Županijske komore Split.
Direktor korporativnih komunikacija Tommyja, Dario Mamić, istaknuo je da nagrada predstavlja potvrdu dugogodišnjeg kvalitetnog rada: “Smatram da smo dali doprinos razvoju dalmatinskog i splitskog gospodarstva, a neki gabariti našeg poslovanja imaju i nacionalno značenje. Ponosni smo na ovu nagradu.”


Od lidera Dalmacije do nacionalnog simbola uspjeha u maloprodaji
Dok se hrvatsko maloprodajno tržište suočava s brojnim izazovima, Tommy dokazuje da snažan regionalni identitet, strateška ulaganja i inovativnost mogu biti recept za dugoročan uspjeh. Kontinuirani rast prihoda i tržišnog udjela potvrđuje status maloprodajnog lidera u Dalmaciji, ali i sve veću nacionalnu relevantnost.
2024. godinu obilježila su dva ključna strateška iskoraka:
-
otvaranje i integracija logističko-distributivnog centra u Dugopolju – jedan od najvećih infrastrukturnih projekata koji se prostire na zemljištu veličine 80.000 m² sa skladištnim kapacitetom od 35.000 paletnih mjesta i 250 novih radnih mjesta.
-
preuzimanje riječke tvrtke Brodokomerc Nova – otvara vrata tržištu Primorsko-goranske i Istarske županije, šireći prisutnost i jačajući nacionalni doseg.
U središtu poslovne filozofije Tommyja nalazi se potpuna prilagodba tržištu i potrošačima – njihovim potrebama, navikama i željama. Upravo zahvaljujući takvom pristupu, Tommy je izgradio snažan odnos povjerenja s kupcima i postao prepoznatljiv kao maloprodajni lanac koji uvijek stavlja potrošača na prvo mjesto.
Više od 70% asortimana u Tommyju čine hrvatski proizvodi, a posebna pozornost posvećena je ponudi svježih namirnica koje najčešće dolaze od lokalnih dobavljača, što kupcima jamči svježinu i kvalitetu namirnica.
Kvaliteta korisničke usluge potvrđena je i na međunarodnoj razini – Tommy je dobitnik certifikata "Customers' Friend – Vrhunska izvrsnost", koji je ove godine produžen do 2027. godine. Ovaj certifikat ne dodjeljuje se olako – kriteriji uključuju kvalitetu korisničke usluge, transparentnost poslovanja, zadovoljstvo kupaca i reputaciju u javnosti.
Strategijom kombiniranja regionalnog identiteta s modernim poslovnim praksama, ulaganjima u inovacije i brigom za zajednicu Tommy pokazuje da domaće tvrtke itekako mogu biti konkurentne, relevantne i cijenjene – ne samo u Hrvatskoj, već i šire.
Priznanje Zlatna kuna za Tommy nije samo priznanje dosadašnjih postignuća, već i obveza da nastavi istim putem – putem rasta, inovacija i društvene odgovornosti. Tommy će nastaviti ulagati u širenje poslovanja, zaposlenike i zajednicu, učvršćujući status nacionalnog simbola uspjeha u maloprodaji.
#TvojeMisto za sve što voliš