Tommy - Dućan na dlanu!

Tommy - Dućan na dlanu!

Općenito

Vridilo se rodit!

15. 03. 2023.

Tommy i Hajduk najljepše priče pišu zajedno


Svi za djecu želimo samo najbolje, a od članstva u Hajduku bolje ne može. Zato se djetetovo učlanjenje u najdraži klub podrazumijeva već u prvom mjesecu života.

Učlanjenjem će i beba i roditelji, osim u članstvu, moći uživati u posebnim pogodnostima jer u Tommy prodavaonicama ostvaruju 15% popusta na odabrane baby proizvode sve do 31. 12. 2023.

Također, ostvaruje se pravo na besplatan baby poklon paket.

Vridilo se rodit

HNK Hajduk u suradnji sa svojim partnerom i sponzorom, tvrtkom Tommy, u trgovačkom centru "Joker" s ponosom je predstavio jedinstvenu kampanju pod nazivom "Vridilo se rodit", usmjerenu na najmlađe navijače i članove Kluba.

Svima je poznato koliko je Hajdukova obitelj brojna i rasprostranjena diljem svijeta, a još poznatije kako jedan veliki dio navijača tu pripadnost stječe od prvog dana dolaska na svijet, samim rođenjem, a potom odgojem i usvajanjem svih onih pozitivnih vrijednosti koje Hajduk predstavlja i promiče.

U okviru projekta prezentirana je suradnja HNK Hajduka i tvrtke Tommy, te videospot prve Hajdukove dječje pjesme "Vridilo se rodit", čije su autorice Vjekoslava Huljić i Hana Huljić Grašo, uz izvedbu učenika iz OŠ "Mejaši" zajedno s pjevačem i omiljenim voditeljem Radio Dalmacije Sinišom Garbinom. Koreografiju za glazbeni spot izvele su plesačice Talent Studija M.


Besplatan baby poklon paket

Baby poklon paket

Dobivenim kuponom nakom učlanjenja bebe u Hajduk ostvaruje se pravo na besplatan baby poklon paket koji sadrži proizvode Violeta Double Care.

Paket uključuje:

  • pelene AIR DRY MIDI-3 jumbo (4-9 kg, 66 kom)
  • baby vlažne maramice biorazgradive s 99% vode
  • baby šampon i kupka (2u1)
  • baby deterdžent za rublje 1000 ml
  • baby omekšivač za rublje 900 ml
  • baby vlažne maramice s mirisom badema

Popis proizvoda na koje ostvaruješ 15% popusta


Brošura
Brošura

"Tvrtka Tommy već dugi niz godina kao generalni sponzor prati HNK Hajduk, a danas postajemo i ponosni partner kampanje "Vridilo se rodit". Tommy je uvijek posebnu pozornost pridavao djeci i mladima kroz razne projekte i društvene aktivnosti, stoga ni trenutka nismo dvojili hoćemo li se uključiti u ovu hvalevrijednu kampanju u kojem ćemo još jednom na emotivnoj razini udružiti naša dva snažna branda. Prepoznali smo važnost ove kampanje za našeg partnera HNK Hajduk, ali i širu zajednicu. Tommy će svima koji učlane novorođenog člana svoje obitelji u Hajduk do prvog mjeseca života pokloniti vrijedan baby paket s pelenama i proizvodima za njegu, te smo pripremili i posebne pogodnosti kroz naš program lojalnosti."

- Dario Mamić, direktor korporativnih komunikacija Tommyja


"S velikim zadovoljstvom danas smo predstavili kampanju "Vridilo se rodit" usmjerenu na sve one pozitivne vrijednosti koje naš klub nastoji usaditi najmlađima, kako kroz rad s djecom unutar naše Akademije, tako i s posebnim naglaskom na sve naše navijače i članove koji su kroz razne aktivnosti uključeni u život Kluba. Sve ono najbolje i najljepše što Hajduk predstavlja društvenim angažmanom nastojimo prenijeti na djecu, a kampanjom "Vridilo se rodit" nastojat ćemo taj segment podignuti na još veću razinu. Zahvaljujem se svima koji zajedno s nama sudjeluju u kampanji, našem partneru, tvrtki "Tommy", koji je prepoznao važnost ovog projekta i aktivno se uključio u njega od prvog dana kada smo im prezentirali ideju. Posebna zahvala ide i autoricama stihova i glazbe dječje pjesme "Vridilo se rodit", Vjekoslavi Huljić i Hani Huljić Grašo, Siniši Garbinu s Radio Dalmacije, Antoneli Burić profesorici glazbene kulture OŠ Mejaši i njenim učenicima, Marini Đurović Ćelić voditeljici Talent studija M i plesačicama studija, te svima koji su sudjelovali u izradi prekrasnog videospota. Ne sumnjamo da će pjesma postati pravi hit među najmlađom populacijom Hajdukovih navijača. U okviru kampanje kreirali smo i cijeli niz novih baby proizvoda objedinjenih u baby paket koji će biti dostupan u našim fan shopovima i putem web shopa."

- Marinka Akrap, članica Uprave HNK Hajduk



Spot kampanje



#TvojeMisto za život


Fiksni tečaj konverzije1 € =7,53450 kn