Tommy - Dućan na dlanu!

Tommy - Dućan na dlanu!

Općenito

Tommy u suradnji s Monrijem plaćanje u dućanima ubrzao do 60%

12. 12. 2022.

Tommy je šesti trgovački lanac u Hrvatskoj s kontinuiranim rastom tržišnog udjela koji kupce poslužuje u više od 226 prodavaonica diljem zemlje. Prema objavljenim podacima Agencije za zaštitu tržišnog natjecanja u 2021. godini Tommy je i službeno potvrdio lidersku poziciju u maloprodaji svih dalmatinskih županija.

Kao tvrtka koja zapošljava preko 4300 zaposlenika, veliki fokus stavljamo na modernizaciju poslovnih procesa i razvoj novih usluga za svoje kupce. Uzimajući u obzir jake turističke sezone, Tommyju je potreban ne samo siguran i pouzdan sustav naplate, već i rješenje koje će radnicima pomoći da brže i lakše usluže kupca.

Tommy je odabrao Monrijev SinglePOS, rješenje za naplatu u fizičkim dućanima koje na jednom terminalu prima bilo koju vrstu kartice, iz bilo koje banke. Zahvaljujući integraciji s blagajničkim softverom, automatski se prebacuje podatak o iznosu za naplatu, a podaci o uspješnoj naplati printaju se zajedno s računom. Time svojim kupcima omogućavamo do 3 puta brže kartično plaćanje i uštedu do 60% vremena.

Tommy i Monri

"Iznimno smo zadovoljni odabirom Monri Paymentsa i njihovog SinglePOS rješenja za kartično plaćanje u prodavaonicama. Činjenica da smo do 60% ubrzali plaćanje značajna je ne samo našim zaposlenicima, nego i kupcima. U suradnji s Monrijem svojim smo kupcima omogućili brzu i zaštićenu kupovinu, a benefit Tommyja je optimizacija troškova i procesa u prodavaonicama."

Joško Rađa, član uprave i direktor financija Tommyja


Kao moderan trgovački lanac, Tommy nastoji proces kupnje učiniti maksimalno jednostavnim, stoga smo razvili webshop i mobilnu aplikaciju za naručivanje namirnica na kojima koristimo WebPay, Monrijevo rješenje za online naplatu. Mobilna aplikacija je veliki hit među korisnicima, jer im omogućuje da u trenutku kad njima odgovara jednostavno naruče svoje namirnice, a onda ih bez čekanja i dodatnih troškova mogu pokupiti u dogovoreno vrijeme u prodavaonici prema vlastitom izboru. Ova je usluga kupcima dostupna u 20 gradova diljem Hrvatske, a u budućnosti će se taj broj samo povećavati. Također, korisnici Tommy web shopa i mobilne aplikacije na raspolaganju imaju i dostavu naručenih namirnica na kućnu adresu.


"Ponosni smo na suradnju koju smo ostvarili s Tommyjem u zadnje tri godine. Kad nam postojeći partner dođe s upitom o novim načinima suradnje, znamo da smo u potpunosti opravdali povjerenje koje su nam dali. Kontinuirano radimo na razvoju svojih usluga kako bismo klijentima ponudili najmodernija rješenja u pogledu novih načina plaćanja koji će se sigurno pojaviti u budućnosti."

- Robert Penezić, direktor Monrija


Dokaz kako se Tommy razvija u skladu s trendovima je upravo suradnja s Monrijem, tržišnim liderom u segmentu kartičnog poslovanja, koja je rezultirala korištenjem preko 700 terminala u svim Tommy prodavaonicama. Tommyjeve blagajnice u jednom mjesecu obično obrade preko milijun transakcija, a ljeti se taj broj i više nego podupla stoga je uvođenje novog rješenja za naplatu donijelo velike pozitivne promjene.


Fiksni tečaj konverzije1 € =7,53450 kn